eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKasa fiskalna i zwrot towaru › Re: Kasa fiskalna i zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "jacek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna i zwrot towaru
    Date: Mon, 11 Mar 2002 15:59:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <a6igml$bvc$1@news.tpi.pl>
    References: <a6i51k$o51$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb131.radom.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1015858711 12268 213.77.240.131 (11 Mar 2002 14:58:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Mar 2002 14:58:31 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:53441
    [ ukryj nagłówki ]

    jest taki przpis ze towar pelnowartosciowy nie podlega zwrotowi
    kupilem spodnie okazaly sie troche za waskie i nie odpowiadaly mi chcialem
    zwrocic ale okaqzalo sie to nie mozliwe , moglem tylko wymienic na wieksze

    jacek

    Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a6i51k$o51$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    > Być może problem już się pojawiał, ale niestety z braku dostępu do
    Internetu
    > nie mam możliwości przeszukania archiwum, więc proszę o wyrozumiałość.
    > Mianowicie, wraz z wprowadzeniem kas fiskalnych w sklepach oprócz
    > "zwyczajowej" tabliczki {Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzglednia
    się}
    > pojawił się slogan sprzedawczyniowo - kasjerkowy typu {Nie może Pani/Pan
    > oddać/wymienić towaru, bo go nabiłam na kasę fiskalną. Cóż z tego , że się
    > Pani/Pan pomylił - jest nabite na kase i koniec!].
    > Czy faktycznie "nabicie" i wydrukowanie paragonu z kasy fiskalnej, jest
    > biletem w jedna stronę? Czasem odnoszę wrażenie, że w grę wchodzi
    niewiedza,
    > lenistwo albo jedno i drugie razem u sprzedawcy. Nie raz zdarzało mi się
    > zwracać towar w hipermarketach (przeważnie budowlanych, gdy zostały
    znaczne
    > nadwyżki, lub po prostu "nie pasowało") i nikt nie robił z tego powodu
    > problemów. Owszem, są pewne warunki zwrotu (opakowanie nieuszkodzone itp),
    > ale zawsze otrzymywałem zwrot pieniędzy.
    > Jak sobie radzić z wszechwiedzącą kasjerką/kasjerem? Jest jakiś kruczek,
    > który można jego/ją "postraszyć" lub zagiąć. Paragraf, albo coś w tym
    > rodzaju? Wczoraj właśnie byłem świadkiem jak z taką sprzedawczynią
    > "walczyła" moja sąsiadka (notabene słabo mówiąca po polsku) i niestety
    > argumentu w stylu "nic sie nie da zrobić, bo już nabiłam i wydrukowałam!"
    > okazały się skuteczne - sąsiadka z powodów językowych poddała się prawie
    od
    > razu. A gdybym wiedział jak, to bym pomógł :(((
    >
    > Serdeczne dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że nie przynudziłem za
    bardzo.
    >
    >
    > --
    > ***********************************
    > Adam 'Rolek' Rolbiecki a...@g...pl
    > "Who do You want to plonk today?"
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1