  • Data: 2004-04-13 13:49:31
    Temat: Re: Kasa fiskalna koniecznie środkiem trwałym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Apr 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ Mam jeszcze jedną wątpliwość - nieco akademicką (chociaż kto wie?) - czy
    >+ jeśli nie ujmuję takiego zakupu w EŚT i wprowadzam bezpośrednio w KUP, to
    >+ jak to traktować np. w deklaracji VAT-7? Tam jest pole 'zakupy środków
    >+ trwałych...' itd. :)

    A zajrzeć do ustawy trzeba by:

    +++
    przy nabyciu towarów i usług, które na podstawie
    odrębnych przepisów zaliczane są przez podatnika
    do środków trwałych oraz wartości niematerialnych
    i prawnych podlegających amortyzacji.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ---

    >+ Bo niby taka kasa jest środkiem trwałym (okres
    >+ użytkowania itd.), ale nie ma jej w ewidencji.
    >+
    >+ ? :)

    ...no i co z amortyzacją w związku z tym ? ;)
    Pewnie sprawa trafiła do sądu lub do wyjaśnienia
    i została wyprostowana :), trzeba by sprawdzić czy
    i kiedy TEN zapis nowelizowano :)
    Bo w to że "od początku był dobry" niemal nie wierzę,
    mieliśmy kiedyś aż tak dobry Sejm ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)