    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna - start działalności w 2006r
    Date: Sun, 26 Feb 2006 11:02:42 GMT

    Użytkownik "jakub" <j...@u...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dts1c6$qb0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie odnośnie rejestracji sprzedaży przez kasę fiskalną. Właśnie
    > chcę rozpocząć działalność gospodarczą.
    >
    > Wyczytałem na stronie www.vat.pl (kasy fiskalne) co następuje:
    >
    > "...w okresie 1 stycznia - 31 marca 2006r. zwolnione są z obowiązku
    > ewidencjonowania przy zastosowaniu kasy fiskalnej dwie grupy podatników:
    >
    > * podatnicy kontynuujący działalność w 2006r., u których w poprzedni
    > roku obrót kasowy nie przekroczył 40'000 zł;
    > * podatnicy rozpoczynający sprzedaż w I kw. 2006r. do czasu
    > przekroczenia u nich obrotu kasowego 20'000 zł. "

> [...]

    Witam:) tego nie wie nikt,jeśli wejdzie nowe rozporządzenie od 01.04.2006
    to trza będzie do niego się dostosować,jeśli zostanie to co jest i nowego
    nie będzie to zwolnienie obowiązuje do 31.03.20069jeśli nie przekroczysz
    20.000 dla rozpoczynających .01.01.06),rozumiem,że nie dotyczy Cię
    zwolnienie ze wzgl .na wykonywane czynności(np.sprzedaż wysyłkowa)
    pozdrawiam ania