    From: "yksnimaK" <y...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasamieszkaniowa - wpłata incydentalna
    Date: Wed, 30 Jul 2003 17:36:29 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@217.153.104.155

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:bg8ms4$gvi$1@foka.acn.pl...

    http://www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl/orzeczenia/pit
    /index.php?showallfiles=

    > Sprostowanie (nie ma Adobe):
    > raczej to bedzie plik z 12.03.2003: "czy wpłaty incydentalne dokonywane po
    1
    > stycznia 2002 roku, których wysokość każdorazowo określana jest w aneksach
    > do umowy (sporządzanych również po 1 stycznia 2002 roku), a zwiększające
    > sumę oszczędności zgromadzonych w Kasie mieszkaniowej, mogą stanowić
    > podstawę do 30% odpisu podatkowego".

    Uzasadnienie nie jest jasne dla mnie do konca. Po pierwsze dlaczego
    interesant odliczyl za 2001 rok tylko 30 zl (30% z jednej wplaty), a umowe
    mial od 31 I 2001 roku, czyli przez caly rok wplacil 100 zl ? Poza tym
    pisza, ze aneks wprost mowil o wplacie incydentalnej za jeden miesiac. Ja,
    kiedy podpisywalem aneks, to zawsze bylo tam napisane, ze zmieniona kwote
    raty place do konca okresu oszczedzania (tylko ze nastepny aneks podobnej
    tresci podpisywalem miesiac pozniej). Z tego wynika, ze to zalezy od umowy z
    Kasa Mieszkaniowa.
    Urzad odpowiedzial na podstawie danych ktore otrzymal, wiec albo pozostaje
    odwolanie do NSA, albo cieszyc sie ze Torun daleko :)

    Rafal