  • 1. Data: 2004-07-20 20:14:39
    Temat: Kasy przy DG
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Witam!
    W 2003 roku, jeśli miało się DG i sprzedawało za przynajmniej 20000zł w
    roku, trzeba chyba było mieć kasę do wydawania paragonów. Jak to jest teraz?

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 2. Data: 2004-07-20 22:03:13
    Temat: Re: Kasy przy DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jul 2004, Julek wrote:

    >+ Witam!
    >+ W 2003 roku, jeśli miało się DG i sprzedawało za przynajmniej 20000zł w

    Jeśli się ZACZYNAŁO. Jeśli się nie miało kasy i nie "podpadło
    bezwzględnie" (jest stosik wyłączeń od zwolnienia z kasy) a prowadziło
    DG już poprzednio - to AFAIR 40 kzł (tak jak dziś AFAIK).

    >+ roku, trzeba chyba było mieć kasę do wydawania paragonów. Jak to jest teraz?

    Mi się ZDAJE że do końca roku tak samo ! (a zdrowia czytać nie mam, idę
    spać ! :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-07-21 08:26:10
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > DG już poprzednio - to AFAIR 40 kzł (tak jak dziś AFAIK).

    > Mi się ZDAJE że do końca roku tak samo ! (a zdrowia czytać nie mam, idę

    Dzięki, jesteś nieoceniony! :)

  • 4. Data: 2004-07-21 10:48:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jul 2004, Julek wrote:
    [...]
    >+ Dzięki, jesteś nieoceniony! :)

    No rzeczywiście. Nawet w roli tarczy strzelniczej dla Maddy się
    wystawiam z braku konkurencji ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)