  • Data: 2004-03-17 02:01:34
    Temat: Re: Kiedy ksiegowac fakture?
    Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-03-16, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Oooo... następny tchórzliwy anonimowy osobnik który nie lubi jak nazywa
    > sie rzeczy po imieniu.

    Ależ lubię, już sobie wiele ponazywałem po imieniu, rzeczy i osób ;-)
    Anonimowość w internecie ? Kiepski żart.

    > Tobie też "brzydko pachnie" jak smierdzi?

    Widocznie tylko u ciebie śmierdzi bo u mnie dzisiaj wiosną zapachniało.

    > A może sam zajmiesz stanowisko w sprawie naszego kasowca z VATem za
    > telefon do odliczenia? Nie doszliśmy do jednoznacznego wniosku.

    Wnioski przeforsowałaś bardziej wyrafinowaną formą niż treścią.
    To zniechęca każdego dyskutującego więc już niczego nowego się nie
    dowiemy. I to cały problem.
    No chyba że jesteś nieomylna i wszystkowiedząca.

    > Skoro odzywasz się na tej liscie i w tym wątku, na pewno masz cos do
    > powiedzenia na temat, prawda? Chyba wyrobiłes sobie już jakis pogląd?

    Że lepiej pójść do doradcy podatkowego ? ;-)

    > No chyba że netykieta to cos co mijałes kiedys z duża prędkościa i po
    > ciemku...

    Bardzo bym chciał żeby tak właśnie było, szczególnie po lekturze twoich
    postów.