  • Data: 2003-12-12 23:25:45
    Temat: Re: Kiedy kupic srodek trwaly??? W grudniu czy styczniu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Dec 2003, robro wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    [...]
    >+ > Tylko jednorazowa może być "w miesiącu wprowadzenia lub następnym".
    >+ > AFAIK oczywiście :)
    >+ >
    >+ > A co z tzw.wprowadzeniem 30 % amortyzacji nowych ciężarowych samochodów

    No tak, zaspałem :] To nie dotyczy samochodów, tylko "nowych ŚT" jako
    takich :) Nie zaglądałem do ustawy, ale wygląda że masz rację.
    Trzeba sprawdzić jak tam zapisano warunek zaliczenia owej "atomowej"
    amortyzacji - jak w roku wprowadzenia do ewidencji to OK.
    [...]
    >+ nadal powtorze się można zastosować do nowego środka trwałego amortyzacje w
    >+ gminach zagrożonych strukturalnym bezrobociem

    ...tym że rozporządzenie "traci moc" mnie ostatnio zażyli (przeoczyłem)
    to i więcej nie powiem !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)