  • Data: 2002-11-29 06:46:16
    Temat: Re: Kiedy ujac w koszty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > Maddy, tak z ciekawości (nie żebym się czepiał, nie próbowałem
    > zrozumieć ;>) - czy "kasowoVATowca też *w tym przypadku* obejmuje
    > zaliczenie "z terminem" a nie "z zapłatą" ?
    > (nie wykluczam bo pewnie zapisy się wykluczają :[)
    Oj Gotfryd, nie męcz kobiety. Ja nie wiem.
    Po prostu nie wiem, a ze na razie nie mam takiego przypadku to sie będe
    zastanawiać jak bede musiała. Albo wyczochram znajomych biegłych.
    Ha! Dam głowe że oni sami nie wiedzą!

    Mam wprawdzie pewne zdanie, ale nie do końca się z nim zgadzam :-))
    Mysle że kasowiec ma zasady szczególne i nie obowiązuja go przepisy dla
    rozliczających się miesiecznie. Ale głowy nie dam, to tak "na czuja".

    Na razie walcze z magazynem w którym jest połowa materiału w porównaniu
    do stanu w kartotekach.Albo kradli albo ktos namieszał przy definicji
    składu produktu. wrrrr....

    Maddy (nie cierpię magazynówki, nie cierpię magazynówki, nie cierpię....)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl