eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-08 19:24:34
    Temat: Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Rafal..." <r...@i...arpa> napisał w wiadomości
    news:eqft8m$6h4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > news:eqff3q$rqk$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> robisz korekte paragonu - do niej podpinasz oryginał - księgujesz jak korekte
    >> faktury
    >
    > A jest taka funkcja w kasie fiskalnej, bo jakos nie kojarzę....

    bo nie ma - a gdzieś napisałem, że to sie robi na kasie ? :) robi sie tak samo
    jak z fakturą korygującą

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1