eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!) › Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
    From: "Bohdan" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
    Date: Thu, 7 Aug 2003 12:50:37 +0100

    Zawsze, gdyby były jednak jakieś wątpliwości, wystawić korektę i wysłać
    razem z oryginałem faktury z prośbą o podpisanie i odesłanie korekty.
    Wydaje mi się jednak, że nie powinno być problemu z anulowaniem - ja tak
    przynajmniej robię.

    Bohdan

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Anulować fakturę, spinając razem oryginał i kopię.
    > Ja bym jeszcze opisał na odwrocie co i jak :)
    > Zeznaję że nie sprawdzałem czy należy odliczyć w bieżącej
    > deklaracji (chyba tak) czy korygować za miesiąc wystawienia;
    > Polecam w tej kwestii:

    http://groups.google.com/groups?as_q=vat&num=100&as_
    scoring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Szukaj+
    z+Google&as_epq=&as_oq=anulowanie+anulowa%E6&as_eq=&
    as_ugroup=*.podatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_ums
    gid=&lr=&as_qdr=&as_drrb=b&as_miny=2002&as_minm=5&as
    _mind=12&as_maxy=2003&as_maxm=8&as_maxd=7