eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!) › Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
    From: "ss" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient nie podpisal faktury, a ja juz zaplacilem VAT (!)
    Date: Thu, 7 Aug 2003 13:53:10 +0200

    Witam ponownie.
    Klient ten jest trudny i podejrzewam, ze nie bedzie chcial mi pojsc
    na reke.
    Co zrobic w sytuacji, gdy nie bedzie chcial podpisywac zadnych
    dokumentow?
    Czy sam fakt niepodpisania faktury sprzedazy przez klienta,
    jest wystarczajacym powodem do tego, aby dostac zwrot
    nadplaconego podatku VAT, ktorego przeciez kupujacy nie moze sobie
    odliczyc, gdyz sprzedaz nie miala miejsca, z uwagi na niepodpisanie
    faktury? Czy takie argumenty nie sa argumentami dla US?

    PS.
    Jakie to nasze prawo podatkowe jest chore.

    Pozdrawiam
    Slawek.