eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 12:21:16
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Werbiński wrote:

    > Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    > dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
    > Minął już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    > internetu, nie zwrócił sprzętu.
    >
    > Jak to traktować?

    Jak prezent dla byłego klienta (usługi, bo sprzęt nie).

    > - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    > zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
    > - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    > 2x większy abonament),

    W ogóle nie wystawiać faktur. Klient umowę wypowiedział, skoro chcecie
    mu świadczyć usługi których nie zamawiał to przecież wam nie zabroni. Na
    razie to świadczycie te usługi z własnej woli i za darmo.

    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
    >
    Czemu nieuprawnione? Jeśli nie usuneliście mu konta i wchodzi na swoje
    to jak najbardziej uprawnione.

    Inna sprawa to zwrot sprzętu. Wypadałoby się upomnieć, a na przyszłość
    zabezpieczyć w regulaminie przed opóźnieniami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1