eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-13 05:48:18
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    news:e1js39$a2e$2@inews.gazeta.pl...
    > Jan Werbiński wrote:
    >> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    >> wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...
    >>> Jan Werbiński wrote:
    >>>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
    >>>>
    >>>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
    >>>> wpłynęło.
    >>>>
    >>>
    >>> Jakie zamówienie? Na co?
    >>
    >> Na demontaż
    >>
    >
    > Ty chyba z księżyca spadłeś.
    >
    > Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
    > I tyle w tym temacie.

    To jest jasne, ale w regulaminie jest zastrzeżone, że demontaż jest płatny,
    chyba że sam go zdemontuje. Wiedział przed podpisaniem.
    Swoją drogą większość klientów, którzy wypowiedzieli umowę zrezygnowało z
    wypowiedzenia i po sprawdzeniu konkurencyjnych ofert wracają. :-P

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1