  • Data: 2005-07-14 15:25:13
    Temat: Re: Komornik, bank, konto zajecie - co robic???? help
    Od: "Agusia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:db5svp$mpu$3@inews.gazeta.pl...
    : Agusia wrote:
    : > Kiedy jednak sprawdzam konto przez internet to tak jak wolne srodki byly
    tak
    : > sa (nie są duże ale są :D ) - dziwne - bo chyba powinna byc kwota ujemna
    na
    : > saldo zajecia?
    :
    : Jakaś tam kwota jest wolna od zajęcia.
    :
    : >
    : > Czy zmiana miejsca zamieszkania i wlasciwosci US moze mi pomoc?
    : > Czy zalozenie konta w jakims malym banku spoldzielczym np w innym
    miescie
    : > moze mnie uchronic przed czyms takim
    : >
    :
    : a odsetki ci nie lecą?
    : Szkoda kasy moim zdaniem.

    Leca ale ja musze stanac na nogi - bo tak to nigdy tego nie splace a bardzo
    chce - długi trzeba splacac wiem i nie uchylam sie. Wiec potrzebuje czasu
    aby stanac na nogi i tyle i wszystko zamknac.

    Dzieki

    Agusia - chyba jeszcze bardziej zrozpaczona