  • 1. Data: 2004-06-14 11:45:14
    Temat: "Komornik" skarbowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello All,

    Jak bronić się [autocensored] "komornikiem" skarbowym, który tytuł
    wykonawczy wysyła do dłużnika tydzień po przesłaniu go do banku. Na
    dokładkę tytuł na spłacone zobowiązanie. Tytuł wystawiony omyłkowo
    (???) kilka dni po wpłacie zobowiązania.

    Czy jest jakiś przepis nakazujący "komornikowi" przesłanie dłużnikowi
    tytułu wykonawczego w terminie umożliwiającym odwołanie/wyjaśnienie
    zanim dojdzie do egzekucji?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2004-06-14 12:52:45
    Temat: Re: "Komornik" skarbowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello RoMan,

    Monday, June 14, 2004, 1:45:14 PM, you wrote:

> [...]

    > Czy jest jakiś przepis nakazujący "komornikowi" przesłanie dłużnikowi
    > tytułu wykonawczego w terminie umożliwiającym odwołanie/wyjaśnienie

    Naprawdę nikt nic nie wie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-06-14 16:54:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 14 Jun 2004 13:45:14 +0200, RoMan Mandziejewicz naskrobał(a):

    NTG pl.soc.prawo

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-14 17:18:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebol,

    Monday, June 14, 2004, 6:54:27 PM, you wrote:

    > NTG pl.soc.prawo

    TG - dotyczy zobowiązań podatkowych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-06-14 22:49:22
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy jest jakiś przepis nakazujący "komornikowi" przesłanie dłużnikowi
    > tytułu wykonawczego w terminie umożliwiającym odwołanie/wyjaśnienie

    http://tinyurl.com/yqn27
    pozdr.
    marcin

  • 6. Data: 2004-06-14 22:58:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello bd,

    Tuesday, June 15, 2004, 12:49:22 AM, you wrote:

    > http://tinyurl.com/yqn27

    No nie - serdeczne dzięki. Przecież takiego kretyna jak ja można tylko
    i wyłącznie uraczyć ustawą. Łaskawy jesteś, bo przecież mogłeś za^H^H
    odesłać na ag.bocznica.org albo - jak Twój poprzednik - na inną grupę.

    Poważniej: prawo, prawem a sprawiedliwość i tak jest po stronie
    urzędów skarbowych i ich siepaczy. Chodzi mi o _praktykę_ a nie
    teorię.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2004-06-15 09:19:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 14 Jun 2004 19:18:56 +0200, RoMan Mandziejewicz naskrobał(a):

    > TG - dotyczy zobowiązań podatkowych.

    NTG, dotyczy egzekucji administracyjnej - chyba nie sądzisz że główna
    księgowa ma to opanowane?

    btw: Nie ma tego wprost ale zgodnie z art 35 twoj sprzeciw nie wstrzymuje
    egzekucji. Natomiast zgodnie z KPA i wyrokiem trybunału konstytucjnego
    Państwo odpowiada za szkody wyrządzone przez administrację i zobowiązuje
    sie do zadośćuczynienia.

  • 8. Data: 2004-06-15 09:29:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebol,

    Tuesday, June 15, 2004, 11:19:26 AM, you wrote:

    > NTG, dotyczy egzekucji administracyjnej - chyba nie sądzisz że główna
    > księgowa ma to opanowane?
    > btw: Nie ma tego wprost ale zgodnie z art 35 twoj sprzeciw nie wstrzymuje
    > egzekucji.

    Doczytałem się, że zgodnie z art. 32 powinienem zostać powiadomiony o
    egzekucji - pierwszą czynnością jest doręczenie zobowiązanemu. Jednak
    egzekutor już drugi raz z rzędu wysyła mój komplet dokumentów tydzień
    po wysłaniu do banku.

    > Natomiast zgodnie z KPA i wyrokiem trybunału konstytucjnego
    > Państwo odpowiada za szkody wyrządzone przez administrację i zobowiązuje
    > sie do zadośćuczynienia.

    Jassssne :-(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2004-06-15 09:35:43
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Poważniej: prawo, prawem a sprawiedliwość i tak jest po stronie
    > urzędów skarbowych i ich siepaczy. Chodzi mi o _praktykę_ a nie

    to powaznie jest NTG. moj kolega, poborca skarbowy na pytanie jaki jest
    najlepszy sposob na poborce mowi: pies. :P hehe. ale powaznie mowiac,
    powinienes udac sie do zrodla problemu. w papierach masz wszelkie dane.
    jeszcze nie wiesz czy sprawe uda sie zalatwic bezbolesnie wiec nie ma
    sensu wysuwac najciezszych dzial, prawda? :>
    pozdr.
    marcin

  • 10. Data: 2004-06-15 09:44:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello bd,

    Tuesday, June 15, 2004, 11:35:43 AM, you wrote:

> [...]
    > jeszcze nie wiesz czy sprawe uda sie zalatwic bezbolesnie wiec nie ma
    > sensu wysuwac najciezszych dzial, prawda? :>

    Co znaczy 'załatwić bezboleśnie'? Pieniądze z konta zniknęły - na
    szczęście wiele ich na koncie nie było. Egzekucja jest wstrzymana ale
    to musztarda po obiedzie. Za miesiąc spodziewam się podobnych zabaw i
    mam już powyżej uszu udowadniania co miesiąc, że nie jestem
    wielbłądem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl