  • 1. Data: 2004-06-14 13:22:08
    Temat: gaz a vat
    Od: "mgolebie" <m...@w...edu.pl>

    Witam,

    gdzies usłyszałem ze moge dalej odliczac Vat od faktur za gaz do autka na
    firme. tylko nie moge tego znalexc nigdzie w ustawach...

    czy moze ktos z was o tym słyszał, bede wdzieczny za info

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-14 13:45:35
    Temat: Re: gaz a vat
    Od: "W.R." <h...@b...pl>

    Dnia 2004-06-14 15:22, Użytkownik mgolebie napisał:

    > Witam,
    >
    > gdzies usłyszałem ze moge dalej odliczac Vat od faktur za gaz do autka na
    > firme. tylko nie moge tego znalexc nigdzie w ustawach...

    Nie możesz znaleźć bo to nie prawda. Ustawodawca jest co prawda głupi
    ale bardzo chtry i takich luk nie zostawił.

    pozdrawiam
    W.R.