  • 31. Data: 2009-05-22 09:24:43
    Temat: Re: Komp jako |T, poni?ej 3,5k - likwidacja ?rodka trwa3ego
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-05-2009 o 11:03:48 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ale zakładając, że przyjdzie kontrola po 3 latach i spyta się gdzie
    > jest komputer? A ja powiem: zepsuł się, wyrzuciłem go, tak samo jak
    > długopis, który się wypisał. Można tak?

    Nie, długopisu nie można wyrzucać bo tusz jest odpadem niebezpiecznym.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 32. Data: 2009-05-22 09:28:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Nie, długopisu nie można wyrzucać bo tusz jest odpadem niebezpiecznym.

    Poważnie? Nawet jak się wypisał? A zjeść można? ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-05-22 09:40:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-05-2009 o 11:28:57 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Poważnie? Nawet jak się wypisał? A zjeść można? ;)

    Zawsze coś zostaje na ściankach wkładu, a odpad niebezpieczny
    jest nawet wtedy gdy ostało go 0,00001g, nie ma dolnego limitu
    w ustawie o odpadach.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek