  • 1. Data: 2009-05-17 10:01:52
    Temat: faktura, data otrzymania czy data wystawienia
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy ja mogę umiescic w ewidencji vatowskiej w miesiącu luty fakturę
    wystawioną 28 lutego a otrzymaną 10 marca?
    Wedle porad z ifirmy tak, od momentu wystawienia do trzech okresow w przod,
    ale w necie wlasnie co innego przeczytalem i mi sie cieplo robi :)

    P.
    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-05-17 10:02:39
    Temat: Re: faktura, data otrzymania czy data wystawienia
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    przy okazji, czy ja musze podpisywac każda otrzymana poczta fakture oraz
    wpisywac date otrzymania ?

  • 3. Data: 2009-05-17 10:39:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > Witam!
    > Czy ja mogę umiescic w ewidencji vatowskiej w miesiącu luty fakturę
    > wystawioną 28 lutego a otrzymaną 10 marca?

    Nie.

    > Wedle porad z ifirmy tak, od momentu wystawienia do trzech okresow w
    > przod, ale w necie wlasnie co innego przeczytalem i mi sie cieplo
    > robi :)

    Od momentu wystawienia?
    Wystawienie w VAT nie odgrywa żadnej roli - istotna jest data otrzymania.
    Poczytaj w ustawie art 86.10 i dalsze

  • 4. Data: 2009-05-17 10:39:41
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-05-2009 o 12:02:39 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > przy okazji, czy ja musze podpisywac każda otrzymana poczta fakture oraz
    > wpisywac date otrzymania ?

    Możesz, nie musisz

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-05-17 10:40:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-05-2009 o 12:01:52 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Wedle porad z ifirmy tak, od momentu wystawienia do trzech okresow w przod,
    > ale w necie wlasnie co innego przeczytalem i mi sie cieplo robi :)

    ifirma prowadzi doradztwo podatkowe?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-05-17 10:43:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 17-05-2009 o 12:01:52 wspolna-flaszka.pl

    > ifirma prowadzi doradztwo podatkowe?

    masz tam czat i dwoch doradcow.

  • 7. Data: 2009-05-17 10:51:40
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Nie.

    > Od momentu wystawienia?
    > Wystawienie w VAT nie odgrywa żadnej roli - istotna jest data otrzymania.
    > Poczytaj w ustawie art 86.10 i dalsze

    pieknie, wjebano mnie. niech to bedzie przestroga dla chcacych skorzystac z
    iFirma!

    Czy US ma mozliwosc sprawdzenia kiedy faktycznie doszla do mnie faktura ?
    Jezeli dopisze data wystawienia + 3,4 dni , to sie przyczepia ?

    P.

  • 8. Data: 2009-05-17 11:02:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:guoq81$nqe$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Czy US ma mozliwosc sprawdzenia kiedy faktycznie doszla do mnie faktura ?
    > Jezeli dopisze data wystawienia + 3,4 dni , to sie przyczepia ?

    nie jest zle, jedna fakture z marcowego rejestru musze wywalic. Kwota vat
    obnizajaca podatek 17,60,
    ile odsetek musze doliczyc zakladajac ze wysle przelew w poniedzialek ?

  • 9. Data: 2009-05-17 11:15:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:guoqrj$qe1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > obnizajaca podatek 17,60,
    > ile odsetek musze doliczyc zakladajac ze wysle przelew w poniedzialek ?

    to sa te kalkulatory ktore licza kolo 10 % w skali roku czy jest cos jeszcze
    ?
    Bo jezeli to to, to chyba nie bedzie odsetek bo wydjzie mniej niz 6 zl.
    Tak czy siak musze druga korekte vat - 7 zlozyc :) (pierwsza byla przez
    grosze)

  • 10. Data: 2009-05-17 11:22:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-05-2009 o 13:15:06 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Bo jezeli to to, to chyba nie bedzie odsetek bo wydjzie mniej niz 6 zl.
    > Tak czy siak musze druga korekte vat - 7 zlozyc :) (pierwsza byla przez

    Od 17,60 to trzebaby kilku lat żeby nabiło 6,60zł

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek