eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKomp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać? › Re: Komp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komp poniżej 3500 netto ŚT czy wyposarzenie - jak ulepszać?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 12:00:46 +0200

    On Thu, 23 Apr 2009, SDD wrote:

    > Hmmm - po prostu dorzuca sie kolejne koszty - nie wiem tylko co wowczas, gdy
    > nazbiera sie tego wiecej niz 3,5 k :)

    To zagląda sie do archiwum ;)

    W ustawie jest jasny zapis: *JEDNOSTKOWA* cena nabycia lub wytworzenia
    peryfieriów lub części.

    Problem w tym, że w przypadku peceta jest całkiem realne, że wcześniej
    lub później ktoś dokupi coś za >3,5 kzł netto.
    Inna sprawa, że może sobie również założyć że wtedy dokupi kolejny
    komputer, ale to już wg uznania.

    Natomiast żaden specjalista od przepchnięcia ulepszenia wyposażenia
    metodą inną niż "udało się, nikt się nie przyczepił" dotąd nie
    objaśnił co zrobić z takim fantem :)

    pzdr, Gotfryd