  • Data: 2002-06-03 15:04:32
    Temat: Re: Komputer, amortyzacja; było: Samochód w działal. gosp.
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0206031630420.19467-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > [...o komputerze...]
    >
    > Acha. To dziękuję.
    > Może się wypowiedzieć ktoś kto "w praktyce" miał kontrolę US ?
    > Objaśniam że mam PCty na amortyzacji przyspieszonej, tylko
    > nie pali mi się *aż tak* do kontroli żeby mieć argument dla
    > Remka ;>

    Dzwoniłem przed chwilą do pewnego banku i dowiedziałem się jak tam sprawa
    wygląda:
    "można amortyzować 60% rocznie, tyle ze w razie kontroli trzeba mieć pod
    ręką KŚT + stosowny przepis ". i na koniec najlepsze - komputery amortyzują
    stawką 30% rocznie ?!?!.

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586