    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komputer w koszty, czy amortyzacja?
    Date: Mon, 19 Apr 2004 15:42:39 +0200

    WaLker wrote:

    [...]

    > W każdym razie prosiłbym o podanie linka, gdzie można sobie poczytać ten
    > słynny art.22 ustawy ( jakoś przez google kiepsko mi to idzie ). Poczytam
    > to sobie z chęcią, a w razie wątpliwości będę znowu trąbił na alarm :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > WaLker

    www.sejm.gov.pl
    www.lex.pl
    www.mf.gov.pl (byc moze)

    i wiele innych...

    Jak pisal Godfryd przepis ow jest tak skonstruowany ze napewno
    "wydatki na ulepszenie" sumuje sie w ciagu roku.

    Ale jego konstrukcja jest taka,z emadry ktos stwierdzil ze MOZNA
    wywnioskowac, ze
    "ulepszeniem nie jest wydatek na czesci ponizej 3 500"
    "ST jest ulepszony, jesli wydatki na ulepszenie przekrocza 3500 w ciagu
    roku"

    Wiec ponosisz wydatkina ulepszenie a ST nie jest ulepszony...
    to widac, ze moze tak byc...

    A skoro wydatki na ulepszenie a ST ulepszony to nie to samo ....
    to :
    sumuje sie w ciagu roku zakup czesci oktorych ustawa mowi,
    ze nie sa wydatkami na ulepszenie ?

    Boguslaw