  • Data: 2005-08-27 22:22:49
    Temat: Re: Konto firmowe nie do wszystkiego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2005, mariposa doux wrote:

    > Heh. No dobrze :) A teraz taka zabawa myslowa - czy wliczac sniadanie,
    > obiad, kolacje w koszty uzyskania przychodu?

    Wg interpretacji stosowane w polskim prawie podatkowym - nie :)
    [...]
    > Niech pierwszy rzuci kamien, kto uwaza, ze mozna uzyskiwac przychod nie
    > spiac i nie jedzac ;)))

    To nie jest mój punkt widzenia - ale spróbuję zaprezentować to
    co "obowiązuje". Otóż jeśli wydatek zostałby i tak poniesiony
    to nie jest on "w celu DG".
    Rzuć kamieniem jeśli uważasz że można nie spać i nie jeść jeśli
    się *NIE* prowadzi DG...
    :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd