  • Data: 2007-07-06 18:58:30
    Temat: Re: Konto prywatne i zwrot z PIT36.
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zwrot kilkudziesieciu złotych w zwiazku z zeznaniem PIT36 dostane na
    > konto osobiste, zgloszone w US, czy tez dostane poczta? Nie podałem

    Jesli nie zgłosiłes konta na NIP1 to dostaniesz pocztą ... i co wiecej
    sam za to zapłacisz poczcie :)

    A żądanie umowy to przegięcie ... US zabezpiecza sie przed
    fałszerstwami, zeby nie zwrocic kasy komus innemu. Moim zdaniem
    wystarczyłoby do tego jakieś oświadczenie złozone osobiscie w US. A
    umowa jest do tego niepotrzebna.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl