  • 1. Data: 2007-07-06 18:21:40
    Temat: Konto prywatne i zwrot z PIT36.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Czy zwrot kilkudziesieciu złotych w zwiazku z zeznaniem PIT36 dostane na
    konto osobiste, zgloszone w US, czy tez dostane poczta? Nie podałem
    gospodarczego, bo nie mam druku umowy, za przeslanie nowej musiałbym placic
    a bez tego nie chca przyjac w US.

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 2. Data: 2007-07-06 18:22:58
    Temat: Re: Konto prywatne i zwrot z PIT36.
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-07-2007 o 20:21:40 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

> [...]
    > konto osobiste, zgloszone w US, czy tez dostane poczta? Nie podałem
    > gospodarczego, bo nie mam druku umowy, za przeslanie nowej musiałbym

    IMHO no problem. Ja już dostawałem zwroty firmowe na konto prywatne
    i vice versa - bez żadnych problemów.

  • 3. Data: 2007-07-06 18:58:30
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy zwrot kilkudziesieciu złotych w zwiazku z zeznaniem PIT36 dostane na
    > konto osobiste, zgloszone w US, czy tez dostane poczta? Nie podałem

    Jesli nie zgłosiłes konta na NIP1 to dostaniesz pocztą ... i co wiecej
    sam za to zapłacisz poczcie :)

    A żądanie umowy to przegięcie ... US zabezpiecza sie przed
    fałszerstwami, zeby nie zwrocic kasy komus innemu. Moim zdaniem
    wystarczyłoby do tego jakieś oświadczenie złozone osobiscie w US. A
    umowa jest do tego niepotrzebna.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-07-06 20:58:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jul 2007, Budzik wrote:

    > Nie podałem
    > gospodarczego, bo nie mam druku umowy,

    wKF: podanie listy kont gospodarczych jest obowiązkowe!

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-07-07 15:51:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > wKF: podanie listy kont gospodarczych jest obowiązkowe!

    no wlasnie, chyba wysle druk poczta, a jak przysla wezwanie to odpisze ze
    nie mam umowy - jak myslisz - jak zareaguja?

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 6. Data: 2007-07-07 15:51:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > IMHO no problem. Ja już dostawałem zwroty firmowe na konto prywatne
    > i vice versa - bez żadnych problemów.

    ale pytanie czy zrobia to defaultowo? Czy trzeba im jakos to konto osobiste
    wskazac?

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 7. Data: 2007-07-07 17:02:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Jul 2007, Budzik wrote:

    > no wlasnie, chyba wysle druk poczta, a jak przysla wezwanie to odpisze ze
    > nie mam umowy - jak myslisz - jak zareaguja?

    A nie wiem :) - daj znać!

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-07-07 20:08:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > no wlasnie, chyba wysle druk poczta, a jak przysla wezwanie to odpisze ze
    > nie mam umowy - jak myslisz - jak zareaguja?

    Zdenerwują się ... klient awanturujący się, więc przyslą kontrole :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 9. Data: 2007-07-08 17:51:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...ceti.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zdenerwują się ... klient awanturujący się, więc przyslą kontrole :)

    ale dlaczego sie awanturujacy? Ja przeciez odpisze bardzo grzecznie i
    absolutnie zgodnie z prawda, ze takowej umowy niestety nie posiadam, bo sie
    gdzies podczas przeprowadzki zapodziała.
    Kurcze, wychodzi na t, ze lepiej nie podawac, skoro nie chca przyjac.

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill

  • 10. Data: 2007-07-09 19:00:29
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > gdzies podczas przeprowadzki zapodziała.
    > Kurcze, wychodzi na t, ze lepiej nie podawac, skoro nie chca przyjac.

    Poproszą o potwierdzenie z banku.

    p.