    From: "Ciekawski" <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Konto zagraniczne dla sp. z o.o.
    Date: Thu, 9 Mar 2006 10:30:34 +0100

    Witam,

    konto mozna miec gdzie sie chce. Problem jest jedynie z bankami !
    Z doswiadczenia wiem ze nie za chetnie chca otwierac konta dla
    obcokrajowcow! Nie wiem wydaje mi sie ze gdyb sie wplacilo 10 000 Euro na
    ich konto to od razu by inaczej patrzyli i otworzyli konto. Ale jak sie
    szuka to sie znajdzie rozwiazanie. Do zalozenia konta potrzebne sa
    tradycyjne dokumenty przetlumaczone na jezyk kraju konta.
    Konto po za PL jest bardzo praktyczne i w efekcie duzo tansze.
    robilem kiedys test i przelalem 10,00 Euro z niemieckiego Banku na bank w PL
    sprawa swietnie wygladala przeliczono kurs itd. ale niestety z 10,00 euro
    zostalo cos 7,45PLN !!! zniklo 8,00 Euro. Niestety w banku e D robili
    dochodzenie gdzie sa te 8,00 euro i stwierdzono ze w poznaniu zniklo !!!!
    Ale dlaczego nikt nie wie ! Jest tak ze wewnatrzwspolnotowe przelewy powinny
    byc za darmo ale niestety niektorzy wykorzystuja sytuacje i cigna gdzie
    moga.
    Pozdrawiam
    i zyczy udanego znalezienia banku