    From: "my way" <y...@s...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Konto zagraniczne dla sp. z o.o.
    Date: Thu, 9 Mar 2006 11:16:23 +0100

    Użytkownik "Andrzej Baranowski" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:duosrr$q7h$1@news.onet.pl...
    > Bank zagraniczny,ktory otworzy mi konto juz mam. Jest tylko pytanie o
    > polskie regulacje prawno-podatkowe...

    np. tu:
    rozp. MF z 10.12.2002
    Dz.U.2002, nr 218, poz.1835:

    § 7. 1. Rezydenci posiadający rachunki w bankach lub innych instytucjach
    finansowych za granicą są obowiązani, z zastrzeżeniem ust. 2, przekazywać
    NBP:

    1) informacje o otwarciu rachunku, na formularzu, którego wzór stanowi
    załącznik nr 16 do rozporządzenia, w terminie 20 dni od dnia jego otwarcia;

    2) kwartalne sprawozdania z obrotów i sald na rachunku, na formularzu,
    którego wzór stanowi załącznik nr 17 do rozporządzenia, w terminie do 20 dni
    po zakończeniu kwartału.

    2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do osób fizycznych otwierających rachunki
    w czasie pobytu za granicą, jeżeli takie rachunki są utrzymywane nie dłużej
    niż dwa miesiące od zakończenia pobytu, a stan zgromadzonych na nich środków
    nie przekracza na koniec kwartału równowartości 10.000 euro.

    rozp. to nie zmieniło sie od chwili wejścia w życie, wiec bez problemu
    znajdziesz na stronach MF zarówno cała treść, jak i wymienione załaczniki, w
    aktualnym brzmieniu

    pozdrawiam