  • Data: 2011-08-10 16:25:57
    Temat: Re: Kontrakt samozatrudnionego z jego spółką
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10.08.2011 17:41), WAM wrote:

    > Mysle ze w tym stwierdzeniu nie chodzilo o spolke ktora wchodzi w
    > spolke (chociaz czemu nie) tylko o stwierdzenie ze MS jest po to aby
    > prowadzic dzialalnosc z partnerem biznesowym.

    Czyli, MS jest spółką MD + partner?

    Czy MS jest spółką, która podpisuję umowę o współpracy z partnerem?

    W obu przypadkach, wydaje mi się że da się zamiast MS podstawić MD. Ale
    skoro ktoś chce MS, to widać ma jakiś powód. Jako że ja w spółkach
    kapitałowych nieuczony, to chcę się dowiedzieć jaki.

    p. m.