  • Data: 2002-10-30 12:41:48
    Temat: Re: Kontrola w domu
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal K napisał:

    > NIe :) Moze to tak zabrzmialo (fakt ze mozna prowadzic dzialalnosc u
    > zleceniodawcy i miec siedzibe), ale chodzi o to ze czasem nie podaje sie
    > siedziby firmy przy zakladaniu dzialalnosci i w tym przypadku podaje sie
    Podaje sie siedzibe firmy. Zawsze. Wypełniając rubryke "siedziba
    firmy" deklarujesz ją jednoznaznie. A że w tym konkretnym przypadku
    jest ona w mieszkaniu? Takie zycie. Jak się zaczyna to są inne wydatki
    niż lokal biurowy.

    > miejsce zamieszkania. Chociaz z tego co pamietam to na fomularzu NIP-1 nie
    > ma opcji do zaznaczenia czy podaje sie siedzibe czy miejsce zamieszkania :)
    > w rubryce 'Siedziba firmy'.
    Siedziba firmy jest tam gdzie adres wpisany w rubryce "siedziba
    firmy". Nie mozna nie podac siedziby - musiałbys zostawic ta rubrykę
    niewypełniona, a na to Ci US nie pozwoli.

    > Ja slyszalem ze praktykuja wezwania do US zamiast chodzenia po domach.
    A istotnie. Pownieważ kontrolujący powinni miec zapewnione odpowiednie
    warunki do kontroli, to jeżeli takowych nie ma w siedzibie podatnika,
    mogą zarządac dostarczenia dokumentów do US.

    I na ogół nie chcą siedziec przy kuchenny stole z psem pałętającvym
    sie pod nogami, suszarka z praniem i może jeszcze płaczącym
    niemowlęciem w tle ;-)
    Lubia mieć wygodę i spokój :->

    Maddy

    --