    From: "Mariusz" <M...@W...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta a wlasciwie jej brak - ERA
    Date: Fri, 12 Aug 2005 11:18:46 +0200

    > Rozumiem że owe "za wysokie" faktury ująłeś w koszt, "na firmę" były ?

    Tak dokładnie, i co teraz? Mam to, co mi policzyli za dużo (a teraz o tą
    kwotę pomniejszyli stan konta) potraktować jako dochód, nie mam na to
    żadnych papierów, poza jakimś świstkiem z rozliczeniem stanu konta, faktura
    jest na osobnej kartce i opiewa na kwotę abonamentu plus rozmowy. Może w
    ogóle nie wliczać tej faktury w tym miesiącu (to nie są duże kwoty, a chyba
    nie mam obowiązku księgować wszystkich kosztów) i będzie spokój, albo
    policzyć tylko te kilka złoty (znacznie mniej niż na fakturze), które
    musiałem wpłacić Erze żeby zgadzał się stan konta po tych wszystkich
    korektach?

    pzdr.
    Mariusz