  • 11. Data: 2005-02-01 20:00:39
    Temat: Re: Korekta dla nieistniejącej firmy
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:ctokga$cam$1@phone.provider.pl...

    > A kto mi potwierdzi odbiór faktury korygującej wystawionej dla
    > nieistniejącej obecnie firmy?

    A kto Ci potwierdził odbiór pierwszej faktury?
    TP SA na ten przykład przysyła mi średnio co dwa miesiące korekty (efekt
    reklamacji) i nigdy nikt ich nie potwierdzał.
    Czemu Ty nie możesz tak samo, za taką samą usługę?

  • 12. Data: 2005-02-01 23:35:36
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Cavallino <k...@...pl> wrote:

    > A kto Ci potwierdził odbiór pierwszej faktury?
    > TP SA na ten przykład przysyła mi średnio co dwa miesiące korekty (efekt
    > reklamacji) i nigdy nikt ich nie potwierdzał.
    > Czemu Ty nie możesz tak samo, za taką samą usługę?

    Na fakturze nie muszę mieć podpisu. Do korekty muszę mieć potwierdzenie
    odbioru. Nie wiem, jak US potraktowałby korektę na nieistniejącą firmę,
    bo z faktury na nieistniejącą firmę na pewno się ucieszy.

    P.

  • 13. Data: 2005-02-02 21:18:47
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Na fakturze nie muszę mieć podpisu. Do korekty muszę mieć potwierdzenie
    > odbioru.

    Czy aby na pewno?
    Czemu Ty musisz, a TPSA nie?

  • 14. Data: 2005-02-02 23:27:18
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Cavallino <k...@...pl> wrote:

    > Czy aby na pewno?
    > Czemu Ty musisz, a TPSA nie?

    Nie wiem, ale wolałbym zobaczyć przepis, a nie tepsianą interpretację.

    Ale zawsze można zapytać - a co gdyby to nie była usługa telekomunikacyjna?
    Problem pozostaje.

    P.

  • 15. Data: 2005-02-03 07:20:44
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości news:

    >Do korekty muszę mieć potwierdzenie

    > Nie wiem, ale wolałbym zobaczyć przepis, a nie tepsianą interpretację.

    Może trzeba poszukać?
    Bo to nie tylko TPSA takie korekty wystawia, nie sądzę aby bezpodstawnie.

    > Ale zawsze można zapytać - a co gdyby to nie była usługa
    telekomunikacyjna?

    Ale jest....