    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta faktury VAT
    Date: Tue, 02 Mar 2004 20:03:47 +0100

    Chris Gold wrote:

> [...]
    [...]
    > Dokładnie, ale duplikat go nie usatysfakcjonował
    No to jest problem...
    Pan naliczyl VAT i zaplacil.
    Na jakiej podstawie wystawi Pan korekte ?
    No i ma pan pewnie na kopii podpis klienta...

    Sadze, ze obu stronom chodzi o to zeby niknac klopotow z US-em.

    Powinien to ktos madrzejszy rozstrzygnac, czy duplikat faktury
    pozwoli klientowi na odliczenie VAT naliczonego..
    Nie pamietam przeciwwskazan..

    Mysle, ze jesli tak, to jest to jedyna droga do "nie stracenia VAT- u"
    a juz na perwno jedyna dla Pana.

    No bo jak .. wystawi pan korekte ze co.. ze usluga niezostala wykonana ?
    I co Pan zrobi z FV wystawiona przed laty ?

    Wlasciwie to PAN chce isc klientowi "na reke"
    Powinen to docenic.

    Boguslaw