    From: "Wiola" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta faktury VAT
    Date: Wed, 3 Mar 2004 08:26:47 +0100

    Użytkownik "bosz"
    > Powinien to ktos madrzejszy rozstrzygnac, czy duplikat faktury
    > pozwoli klientowi na odliczenie VAT naliczonego..
    > Nie pamietam przeciwwskazan..

    Nie ma przeciwskazań duplikat oprócz nielicznych wyjatków daje podstawe do
    odliczenia Vat w miesiącu otrzymania wiec twoj odbiorca nic nie traci .

    > Mysle, ze jesli tak, to jest to jedyna droga do "nie stracenia VAT- u"
    > a juz na perwno jedyna dla Pana.
    > No bo jak .. wystawi pan korekte ze co.. ze usluga niezostala wykonana ?
    > I co Pan zrobi z FV wystawiona przed laty ?
    > Wlasciwie to PAN chce isc klientowi "na reke"
    > Powinen to docenic.

    Jeśli ty wystawisz ta korekte to dla mnie ona bedzie nie prawidłowa nie
    widze argumentu na korekte usługi która była wykonana .Faktura była
    wystawiona trzeba było zapłacić Vat i dochodowy ( przychód nalezny ) za
    wykoną usługe i nie ma podstaw do korekty ani Vat ani przychodu.Ja nie widze
    dla ciebie możliwości wystawienia korekty żebyś ty na tym nie stracił
    oczywiście.
    Wiola