    From: "BK" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta faktury na przełomie roku
    Date: Mon, 26 Jan 2004 09:22:46 +0100

    Użytkownik "Chris Gold" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1074970615.102393@news.mm.pl...

    > Powtarzam jeszcze raz interesuje mnie ujęcie bilansowe nie podatkowe.
    > Chris

    Właśnie w przypadkach gdy faktura jest wystawiona w styczniu a dotyczy roku
    ubiegłego, to należy ją zgodnie z zasadą współmierności kosztów z
    przychodami ująć w rozliczeniu roku 2003. Ja osobiście robię to przed DW w
    2003 na RMK, a w roku 2004 fakturę ujmuję po Wn RMK(kwota netto), VAT oraz
    po Ma na rozrachunki .
    Bohdan