  • 1. Data: 2002-07-19 15:28:09
    Temat: PD: Korekta wartościpoczątkowejŚT
    Od: S...@v...pl (Zbierski, Sebastian)

    >Nie wiem czy czytasz Dobrą Firmę z Rzeczpospilitej ( oczywiście to nie jest
    >akt prawny) ale w ostatnej z 18 Lipca 2002 jest dość dużo na ten temat i
    >podają dokładnie akty prawne.Prawde powiem że ja też stosowałam przepisy o
    >rachunkowści i nie kombinowałam z tymi przeliczeniami ale teraz mam
    >wątpliwości .
    >Jolka
    DZIEKI ,
    poczytam,
    mam tylko jedno drobne pytanko , jezeli rozliczam sie z firma na zasadzie
    kompensaty
    wzajemnych zobowiazan i naleznosci (b.duza pozycja u mnie) to rk powstale z
    kompensaty beda korygowaly podatkowo
    przychody czy koszty ? ;-)))
    ja ksieguje je handlowo rk+ w przychody rk- w koszty (i tak do RZiS wchodza
    per saldo)
    otylix

  • 2. Data: 2002-07-19 17:42:00
    Temat: Re: Korekta wartościpoczątkowejŚT
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> wrote:
    > Ja tego jeszcze na szczęscie nie mam

    Ale jesteś za to już "jutrzejsza".Sprawdź sobię datę.
    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-19 17:56:52
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesteś za to już "jutrzejsza".Sprawdź sobię datę.
    > Jacek
    ----------------------------
    Fakt nie wiem jakim to sposobem ale to pewnie dlatego że jestem tak do tyłu
    z dokumentami do rozliczenia na 20 że chyba komputer mnie ostrzega o
    terminie ?
    Jolka

  • 4. Data: 2002-07-20 13:19:48
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> wrote:
    > Fakt nie wiem jakim to sposobem ale to pewnie dlatego że jestem tak
    > do tyłu z dokumentami do rozliczenia na 20 że chyba komputer mnie
    > ostrzega o terminie ?

    To będziesz je miała zrobione przed czasem-kupuje to rozwiązanie:-))
    Jacek

  • 5. Data: 2002-07-20 13:38:43
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > To będziesz je miała zrobione przed czasem-kupuje to rozwiązanie:-))
    > Jacek
    ----------------------------------
    To muszę się zastanowić za ile mogę tobie sprzedać ten patent ?
    Jolka

  • 6. Data: 2002-07-20 15:33:55
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Zbierski, Sebastian" <S...@v...pl> napisał w
    wiadomości
    ns00x01.vw-poznan.vwg...
> [...]
    > kompensaty beda korygowaly podatkowo
    > przychody czy koszty ? ;-)))
    > ja ksieguje je handlowo rk+ w przychody rk- w koszty (i tak do RZiS
    ---------------------------------------
    Ja tego jeszcze na szczęscie nie mam więc na razie tego nie rozpatrywałam
    ale w tej Dobrej Firmie którą ci podałam reklamowali że za tydzień podadzą
    rozliczenie kompensat.
    Jolka

  • 7. Data: 2002-07-20 17:24:29
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> wrote:
    > To muszę się zastanowić za ile mogę tobie sprzedać ten patent ?

    Dobra,tylko nie zedrzyj ze mnie zbytnio.No i zbyt długo się nie
    zastanawiaj.Jesteś i tak jeden dzień do przodu:-))
    Jacek