  • 1. Data: 2006-05-16 15:28:53
    Temat: Korepetycje-trzeba zakładać działalność?
    Od: "FoGregor" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak to jest z korepetycjami moi drodzy. Czy prowadząc korepetycje trzeba
    zakładać działalność, czy do jakiejś kwoty jest to zbędne. Dzięki z góry.

  • 2. Data: 2006-05-16 16:32:34
    Temat: Re: Korepetycje-trzeba zakładać działalność?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net>

    FoGregor wrote:
    > Witam,
    > Jak to jest z korepetycjami moi drodzy. Czy prowadząc korepetycje trzeba
    > zakładać działalność, czy do jakiejś kwoty jest to zbędne. Dzięki z góry.

    W teorii tak.

    W praktyce to nie wiem czy ktokolwiek udzielajacy korepetycje zalozyl
    specjalnie z tego powodu DG (no, chyba ze udziele korepetycji od
    poniedzialku do piatku, 8 godzin dziennie).

    --
    Tomasz Chmielewski

  • 3. Data: 2006-05-16 17:13:53
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    FoGregor wrote:
    > Witam,
    > Jak to jest z korepetycjami moi drodzy. Czy prowadząc korepetycje trzeba
    > zakładać działalność, czy do jakiejś kwoty jest to zbędne. Dzięki z góry.

    tak.

  • 4. Data: 2006-05-17 14:07:37
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "FoGregor" <g...@p...onet.pl> napisał w

    > Witam,
    > Jak to jest z korepetycjami moi drodzy. Czy prowadząc korepetycje trzeba
    > zakładać działalność, czy do jakiejś kwoty jest to zbędne. Dzięki z góry.

    Formalnie tak. Ale nikt przy zdrowych zmyslach nie zaklada
    dzialalnosci na parenascie godzin korepetycji w tygodniu...
    Nie w tym pochrzanionym kraju...

    Neko