  • 1. Data: 2006-05-16 17:57:33
    Temat: PKD - czy zawsze najnizszy poziom?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Czy podajac PDK trzeba zawsze wpisywac najnizszy poziom, np. czy w
    zgloszeniu rejestrujacym dzialalnosc w UM albo wystepujac o REGON musze
    podac:

    01.13.Z Uprawa drzew i krzewów owocowych, roślin jagodowych i orzechów
    oraz uprawa roślin wykorzystywanych do produkcji napojów i przypraw

    czy wystarczy:

    01.1 Uprawy rolne; ogrodnictwo, włączając warzywnictwo

    Czasem ciezko jest wyszczegolniac wszystko az tak dokladnie? Czy sa sytuacje
    kiedy mozna posluzyc sie np. grupa, a innym razem trzeba jednak szczegolowo
    specyfikowac?

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 2. Data: 2006-05-16 20:01:08
    Temat: Re: PKD - czy zawsze najnizszy poziom?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    >
    > czy wystarczy:
    >
    > 01.1 Uprawy rolne; ogrodnictwo, włączając warzywnictwo

    W Regonie tak.
    Ale w urzędzie miasta nie koniecznie. Może to zależy od urzędu ale ja
    np. musiała podać tylko dwucyfrową grupę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2006-05-16 22:42:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 May 2006, Piotr wrote:

    > Czy podajac PDK trzeba zawsze wpisywac najnizszy poziom, np. czy w
    > zgloszeniu rejestrujacym dzialalnosc w UM

    "Mój" UM zadowala się wyższymi poziomami.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-05-17 12:50:11
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4db2q$p3f$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Może to zależy od urzędu ale ja
    > np. musiała podać tylko dwucyfrową grupę.

    Takoż. Wystarczyło np. samo 52 (handel detaliczny, z wyłączeniem
    sprzedaży pojazdów samochodowych, motocykli; naprawa artykułów użytku
    osobistego i domowego).

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.