  • 11. Data: 2005-01-21 12:46:23
    Temat: Re: Korygować deklarację VAT czy nie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Andrzej Smereka napisał(a):

    > Ale za to wasz urząd jest słynny na całą Polskę

    A to nie ten w Zakopanem słynniejszy? ;-)

    Jakie szczescie że mieszkam w północnej Polsce ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2005-01-21 12:53:36
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <a...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Ale za to wasz urząd jest słynny na całą Polskę

    :) Ale to chyba II Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej :) No i ten w
    Cieszynie.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2005-01-21 13:17:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jan 2005, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ Korekta VAT-7 to na 99,9% kontrola.

    Kpisz ??
    Korekt (i VAT i PIT) naskładałem conieco, na kontrolę załapałem się
    raz. Jak złożyłem podwójną ("po obu stronach") korektę korekty
    (tj. już korygowanej) deklaracji ... :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-01-21 13:42:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jan 2005, Samotnik wrote:

    >+ <k...@w...pl> napisal(a):
    >+ > ja z doswiadczenia podam ze to 0,01% :-)
    >+
    >+ Fajny masz US. ;) U nas kontrola jest natychmiast i zawsze.

    ...no i jest to postawione na głowie.
    To jest działanie na szkodę Skarbu :>
    Ze względu na zrozumiałą niechęć podatników do kontroli ("a nuż
    znajdą co innego i się przyczepią") takie podejście zachęca do
    nierzetelności.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-01-21 14:45:58
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    A ja się pomyliłem w polu, wktórym się wpisuje kwotę podatku którego nie
    mogę sobie przez Lisaka odliczyć, to chyba jest pomyłka na niczyją korzyść,
    bo to pole jest czysto informacyjne i nie wiąże się z żadną płatnością, w
    ogóle nie wiadomo po co jest. Pomyłka na ok. 20 pln, i co też korygować, po
    co?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 16. Data: 2005-01-27 13:01:47
    Od: "Monika" <m...@g...pl>

    Maddy,

    Sorki, ze wyslalam tylko do Ciebie... takie rzeczy sie zdarzaja...
    W takich sytuacjach kultura osobista jest również wskazana, trzeba było z
    niej skorzystać...

    ----

    Maddy napisał(a):

    Po cholerę mi to wysyłasz, dziewczony?
    Czytac sie naucz, netykiety sie naucz, skonfiguruj sobie poprawnie
    czytnik, potem pisz.

    --

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

    Monika napisał(a):

    Wysyłanie korekt wraz z "czynnym żalem" wcale nie oznacza kontroli
    skarbowej.
    Najlepiej zrobic korekte i miec swiety spokój.
    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2005-01-27 13:29:10
    Temat: OT Re: Korygować deklarację VAT ... Żale Monisi co nie umie czytać
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    >
    > Maddy napisał(a):
    >
    > Po cholerę mi to wysyłasz, dziewczony?
    > Czytac sie naucz, netykiety sie naucz, skonfiguruj sobie poprawnie

    Widze że ciągle nie nauczyłas sie czytać.
    Odpowiedziałaś mi na nie mój post, pocięłaś cytowanie, przypisałaą mi
    nie moje słowa i wysłałaś to na priwa, generalnie masakra i dyletanctwo.

    Z netykieta też cos nie tak. Wysyłanie prywatnych listów na publiczne
    formu to taki netowy dopowiednik plucia pod stół i publicznego dłubania
    w nosie. No ale jak lubisz...

    A teraz jeszcze się mazgaisz bo ktoś cie dziewczyną nazwał. Chcesz
    chusteczkę żeby nosek wytrzeć?
    Ok, moge mówic "babo". Zadowolona?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 18. Data: 2005-01-27 17:34:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jan 2005, Monika wrote:
    >+[...] takie rzeczy sie zdarzaja...

    Zdarzają. Ale jak z braku doświadczenia machniesz komuś łopatą
    po łepetynie to też będzie warczał ;)
    Komputer i internet też narzędzia, jak i inne: spróbuj "instrukcję
    obsługi łopaty" obejrzeć zamiast narzekać !
    Na początek specjalna wersja sygnaturki :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?