  • Data: 2002-10-03 05:47:19
    Temat: Re: Koszt a zniszczony towar
    Od: "Pulsar" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jeśli chodzi o "związek" to IM*H*O jest prosty: nie byłoby
    > DG - nie byłoby strat w towarze...
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    No właśnie - sam nie wiem skąd się taki pogląd wziął. Do tej pory poza
    protokołem zniszczenia nic z towarem więcej nie robiłem - no, poza
    przeksięgowaniem, ale to dopiero od niedawna - w końcu w sensie podatkowym
    (KPiR) nic to nie zmienia w wynikach.
    Może komuś, kto taki pogląd wyraził chodziło o to, że zniszczonego towaru
    nie można drugi raz wpisać w KUP - bo niejednokrotnie musiałem znajomych
    przekonywać, że tego się nie robi...