  • 1. Data: 2002-10-02 21:54:35
    Temat: Koszt a zniszczony towar
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Coś ostatnio widziałem o tym, że "zniszczony towar nie
    jest KUP" (chyba ktoś pisał niedawno). A ponieważ
    sprawa nie jest jasna i do tego potknąłem się
    (szukając w związku z aktualnymi postami :)) o post
    Orki:
    http://groups.google.com.pl/groups?q=+kolumny+OR+poz
    ycji+group:*.podatki+author:orka&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&
    inlang=pl&safe=off&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=1&as
    _miny=2001&as_maxd=2&as_maxm=10&as_maxy=2002&selm=3b
    a35a3c%40news.vogel.pl&rnum=3
    chciałbym spytać szczególnie uważających że "straty nie są KUP")
    z czego takie stanowisko się bierze ??
    Bo jeśli chodzi o "związek" to IM*H*O jest prosty: nie byłoby
    DG - nie byłoby strat w towarze...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-10-03 05:47:19
    Temat: Re: Koszt a zniszczony towar
    Od: "Pulsar" <p...@N...pl>

    > Bo jeśli chodzi o "związek" to IM*H*O jest prosty: nie byłoby
    > DG - nie byłoby strat w towarze...
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    No właśnie - sam nie wiem skąd się taki pogląd wziął. Do tej pory poza
    protokołem zniszczenia nic z towarem więcej nie robiłem - no, poza
    przeksięgowaniem, ale to dopiero od niedawna - w końcu w sensie podatkowym
    (KPiR) nic to nie zmienia w wynikach.
    Może komuś, kto taki pogląd wyraził chodziło o to, że zniszczonego towaru
    nie można drugi raz wpisać w KUP - bo niejednokrotnie musiałem znajomych
    przekonywać, że tego się nie robi...

  • 3. Data: 2002-10-03 11:11:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Oct 2002, Pulsar wrote:
    [...]
    >+ Może komuś, kto taki pogląd wyraził chodziło o to, że zniszczonego towaru
    >+ nie można drugi raz wpisać w KUP

    Aaaaa ! :) *Drugi raz* to co innego :) Thx. za nakierowanie.

    Pozdrowienia, Gotfryd