  • 1. Data: 2002-10-02 17:39:53
    Temat: Wysokość Faktury Gotówkowej
    Od: "bebe" <g...@w...pl>

    Witam
    Jaka jest maksymalna wysokość fakt. gotówkowej? Jakie są ograniczenia?

    bebe

  • 2. Data: 2002-10-02 19:17:22
    Temat: Re: Wysoko?ć Faktury Gotówkowej
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "bebe" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka jest maksymalna wysokość fakt. gotówkowej? Jakie są ograniczenia?

    3000 euro pierwsza , 1000 euro następne w miesiacu

  • 3. Data: 2002-10-02 22:01:25
    Temat: Re: Wysokoœć Faktury Gotówkowej
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Oct 2002, bebe wrote:

    >+ Witam
    >+ Jaka jest maksymalna wysokoœć fakt. gotówkowej? Jakie sš ograniczenia?

    Jakby Graszka się nie odezwała ;) - to ostatnio pisała tak:
    http://groups.google.com.pl/groups?q=maksymalna+got%
    C3%B3wka+OR+got%C3%B3wk%C4%85+OR+got%C3%B3wkowy+grou
    p:*.podatki&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&safe=off&sc
    oring=r&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2001&
    as_maxd=2&as_maxm=10&as_maxy=2002&selm=3C08F814.E88B
    0AB3%40wp.pl&rnum=2

    "Od ludzi" możesz brać większe kwoty :)
    A o tym że w hurtowniach często się ów zapis łamie - też już było...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-10-03 06:14:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Janek napisał:
    > Użytkownik "bebe" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 3000 euro pierwsza , 1000 euro następne w miesiacu
    Rozumiem, Janeczku, że możesz podać na to jakis konkretny przepis?
    Tylko jaki... Prawo działności gospodarczej na pewno nie...

    Bebe nie sluchaj go, bo plecie. Ładnie byś na tym wyszedł.

    Gotówką w obrocie miedzy przedsiębiorcami możesz zapłacić jednorazowo
    (za jedną fakturę):
    3000euro, jeżeli z danym kontrahentem obroty w poprzednim miesiącu nie
    przekroczyły 10 000euro.
    1000euro gdy obroty z danym kontrahentem w poprzednim miesiącu
    przekroczyłu 10 000euro.
    Taką szaradę rozwiązujesz co miesiąc na nowo.
    Kurs euro bierzesz z ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.

    Z praktyki wiem, że US sie zbytnio nie czepia małych przekroczen, ale
    znam osobe która ma rok w zawiasach na trzy bo skarbowy się na nią zawziął.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-10-03 08:01:40
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Bebe nie sluchaj go, bo plecie. Ładnie byś na tym wyszedł.

    Uświadomiłaś mi coś o czym nie wiedziałem - dodatkowe ograniczenie 10 tys.
    Upewnij mnie jeszcze czy kwota faktury brutto, oraz czy kurs euro średni
    NBP, czy jakiś inny.

  • 6. Data: 2002-10-03 17:50:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Janek napisał:
> [...]
    > Upewnij mnie jeszcze czy kwota faktury brutto, oraz czy kurs euro średni

    Kwota faktury brutto. Kurs średni NBP.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-10-05 08:13:05
    Od: "Qbar" <j...@o...pl>

    A czy mogę płacić gotówką Niemcowi od którego biorę towar w Niemczech (
    towar trafia do agencji celnej itp. ale rozliczenie jest wcześniej z rączki
    do rączki w euro ) ? Czy są jakieś ograniczenia w imporcie ?

    Kuba

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...