  • Data: 2011-03-01 11:13:03
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale o tym jest mowa w tym wątku od dość dawna.

    Zatem przeczytaj wątek, bo widzę, że robiłeś to pobieżnie. Pisałem, że
    składka zdrowotna z działalności, pomimo tego, że coś daje tu i teraz, i
    jak może być uznana, za "przepłacanie", ponieważ takie samo
    ubezpieczenie można mieć taniej.

    > Masz jakąś realną receptę poza korwin-mikkizmem? Jeśli tak, załóż partię
    > i przedstaw program zmian. Taki, który mnie - płacącego od wielu lat
    > składki - nie skaże na śmierć głodową w imię Twoich idei. Bo ja na
    > większość swojej emerytury już zapracowałem i odebrać jej sobie nie dam.

    Miej pretensje do tych, którzy teraz przejadają Twoje składki. Bo to, że
    teraz płacisz, w niczym nie uchroni Cię przed śmiercią głodową na
    starość, chyba że znów uznasz, że na starość będziesz Panem a Twoimi
    niewolnikami będą młodsi, którzy będą musieli Cię utrzymywać. Trzeba
    zakończyć te błędne koło, bo jak nasze tyłki się zestarzeją, to młodych
    będzie na tyle mało, że nie będzie komu nas utrzymywać, i wówczas
    umrzesz z głodu, choćbyś miał dowody wpłat na wszystkie swoje składki
    ZUSowskie.

    --
    Liwiusz