  • 1. Data: 2011-02-28 11:28:57
    Temat: Koszta pracy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    http://www.youtube.com/watch?v=tWff0DoLuqA

    Zapomnieli o podatkach ukrytych.

    ZUS dla małych firm w UK to około 50 zł.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2011-02-28 12:08:45
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    > http://www.youtube.com/watch?v=tWff0DoLuqA
    > Zapomnieli o podatkach ukrytych.

    Zapomnieli o wielu sprawach. O błędach w arytmetyce szkoda w ogóle
    pisać.

    > ZUS dla małych firm w UK to około 50 zł.

    Jasne. I jaką emeryturę za to dostaniesz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-02-28 12:14:33
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Jasne. I jaką emeryturę za to dostaniesz?

    A za krajowe składki - jaką?
    P.

  • 4. Data: 2011-02-28 12:50:06
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Feb 28, 1:08 pm, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Jasne. I jak emerytur za to dostaniesz?

    Mogę się założyć, że wyższą niż z polskiego ZUSu.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2011-02-28 13:32:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pan,

    > A za krajowe składki - jaką?

    Dostajesz co roku zawiadomienia z ZUS, ile już składek zgromadziłeś i
    jaka jest przewidywana emerytura.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-02-28 13:34:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mihau,

    > Mogę się założyć, że wyższą niż z polskiego ZUSu.

    Wyższą przy składce w Polsce również 50PLN czy wyższą przy obecnej
    polskiej składce?

    Poza tym - to nie jest odpowiedź na zadane pytanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-02-28 13:39:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wyższą przy składce w Polsce również 50PLN czy wyższą przy obecnej
    > polskiej składce?
    >
    > Poza tym - to nie jest odpowiedź na zadane pytanie.

    O to chodzi, aby płacić jak najmniej i dostać jak najmniej
    (pozostawiając sobie możliwość samodzielnego inwestowania), tutaj nikogo
    nie interesuje ile tej emerytury za 50zł będzie miał (95%
    przedsiębiorców za te 50zł mogłoby niczego nie oczekiwać), tylko że co
    miesiąc będzie miał 800zł w kieszeni.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-02-28 13:45:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

> [...]
    > nie interesuje ile tej emerytury za 50zł będzie miał (95%
    > przedsiębiorców za te 50zł mogłoby niczego nie oczekiwać), tylko że co

    Jasne. I za 30 lat będziemy mieli marsze gerontów (nie w znaczeniu
    greckim), którzy woleli mieć 800 PLN w kieszeni zamiast płacić składki.
    Jak dobrze, że najprawdopodbniej nie będzie mnie już na świecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-02-28 13:48:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jasne. I za 30 lat będziemy mieli marsze gerontów (nie w znaczeniu
    > greckim), którzy woleli mieć 800 PLN w kieszeni zamiast płacić składki.
    > Jak dobrze, że najprawdopodbniej nie będzie mnie już na świecie.

    Za 30 lat emerytur nie będą mieli nawet ci, co płacili 2000zł składki
    (względnie będą to jakieś minimalne ochłapy).

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-02-28 13:53:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

    > Za 30 lat emerytur nie będą mieli nawet ci, co płacili 2000zł składki
    > (względnie będą to jakieś minimalne ochłapy).

    Jasne - jak będzie rządzić Mikke, to na pewno tak się stanie.

    W kwestii formalnej: ubezpieczenie emerytalne, to 393.41 PLN a nie 800
    PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl