    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszta pracy
    Date: Tue, 01 Mar 2011 12:17:45 +0100
    <6...@p...pl> <ikg8im$bo$1@news.onet.pl>
    <6...@p...pl> <ikg942$337$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl>
    <4d6c40e5$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@p...pl>
    <4d6cac45$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6cb38b$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ikidj9$n8m$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ikifbi$tfo$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <ikihu4$7gi$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <ikijd6$c0k$2@news.onet.pl>
    <s...@p...org>

    > On 2011-03-01, Mario<m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest sytuacja zagrożenia życia?

    Zależy od zdiagnozowanego tempa zmian i momentu podjęcia interwencji
    chirurgicznej. Przyjęcie było postanowione 2 tygodnie wcześniej po
    konsultacjach z ordynatorem innego oddziału i widać uznano je za
    konieczne. Skoro pod koniec roku przyjęcia wstrzymano decyzją dyrektora
    szpitala to powinni podać nowy termin. Gdyby było bezpośrednie
    zagrożenie życia to by go przyjęto mimo wstrzymania przyjęć. Jeśli było
    planowane to nie powinno się go wywalać z listy przyjęć tylko podać nowy
    termin.

    MD