    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    <6...@p...pl> <ikg8im$bo$1@news.onet.pl>
    <6...@p...pl>
    <0...@p...googlegroups.com>
    <1...@p...pl>
    <6...@n...googlegroups.com>
    <1...@p...pl>
    <4d6cd047$0$2507$65785112@news.neostrada.pl> <ikijnf$aa9$8@news.onet.pl>
    <f...@s...googlegroups.com>
    <1...@p...pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <3...@p...pl> <ikj2jl$56u$5@news.onet.pl>
    Subject: Re: Koszta pracy
    Date: Tue, 1 Mar 2011 16:21:13 +0100

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikj2jl$56u$5@news.onet.pl...

    > Ten komputer ktoś musi obsługiwać.

    > A masz pieniądze na zasiłki dla bezrobotnych 80% załóg?

    > Zdaje Ci się. ZUS zżera zaledwie 2.3% składek.

    Też tak napisałem i podałem link do sprawozdania ZUS ale Werbinski
    upiera się, że 11% i każe mi szukać prawdziwych kosztów ZUS przy pomocy
    Googla. No i jestem w rozterce :(
    Jak jest finansowany deficyt budżetowy i ile kosztuje obsługa?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/