  • Data: 2011-03-01 16:42:40
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikj348$8el$1@news.onet.pl...
    W dniu 2011-03-01 14:49, Smok Eustachy pisze:

    > Szacuję, że 300 zł od łebka by wystarczyło.

    No nie wiem. Przedszkole kosztuje do 150 zł a 70% do 80% kosztów dopłaca
    gmina. Prywatne są nawet do 1000kpln za misią. Po zlikwidowaniu
    państwowych i zwiększeniu oferty prywatnych ceny ukształtowałyby się na
    poziomie np. 600zł/mc
    Szkoły byłyby droższe tym bardziej że teraz prywatne kosztują od 500 zł
    a inkasują dopłatę oświatową.
    Nie zapominaj, że te koszty dopłaca gmina PO UPRZEDNIM ZABRANIU ICH
    PODATNIKOM. To są nasze pieniądze, a nie cudze.

    Jeżeli coś działa na państwowym, to będzie też działać prywatne. Tyle że
    wydajniej, bo nie będzie pośrednika w postaci urzędnika.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/