    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszta pracy
    Date: Tue, 01 Mar 2011 19:04:16 +0100
    <4d6cb38b$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ikidj9$n8m$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ikifbi$tfo$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ikig3d$vtl$1@news.onet.pl>
    <ikih0h$3ri$1@news.onet.pl> <ikihps$6bl$1@news.onet.pl>
    <4...@p...pl> <ikii50$6bl$3@news.onet.pl>
    <5...@p...pl> <ikijq2$des$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ikikc0$g8g$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <ikimi4$mgu$4@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <ikio1c$t8r$1@news.onet.pl>
    <ikipqc$5fq$1@news.onet.pl> <ikiq3q$4b1$1@news.onet.pl>
    <ikiqgh$81i$1@news.onet.pl> <ikiqnn$8i4$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <ikird8$8i4$3@news.onet.pl>
    <ikis6j$249$13@news.onet.pl> <ikiski$fa0$1@news.onet.pl>
    <ikitgi$aao$23@news.net.icm.edu.pl> <ikj348$8el$1@news.onet.pl>
    <ikjbg8$aao$29@news.net.icm.edu.pl>

    W dniu 2011-03-01 18:47, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Tue, 01 Mar 2011 16:24:43 +0100, Mario napisał(a):
    > /.../
    >>
    > Szkoła by była tańsza bo podstawowy koszt to koszt nauczyciela. A w
    > przedszkolu przedszkolanka przypada na mniej dzieci niż nauczyciel w
    > szkole.
    > Kto teraz to 800 zł wypłaca szkole?

    No to pierwszy z brzegu przykład:
    http://slask.naszemiasto.pl/artykul/286195,oswiatowa
    -dotacja-czy-fikcja,id,t.html
    Dotacja oświatowa z budżetu wynosi około 4361 zł i w 90% idzie na pensje
    nauczycieli. Gmina dokłada drugie tyle na utrzymanie szkoły. Na jednego
    ucznia idzie w sumie 8700zł rocznie.

    > no to niech będzie że 150

    Dochodzi dyrektorka i zastępca, bibliotekarka, psycholog. No i składki
    na zus tych nauczycieli i wysługa lat. No i płacisz oczywiście za 12
    miesięcy. Później dolicz pozostałą administrację szkolną i pracowników
    technicznych.

    > A jakie są wyliczenia ministerstwa?

    Nie wiem ale widać jakie są w gminach. Dałem przykład na górze.

    MD