    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszta pracy
    Date: Tue, 1 Mar 2011 21:39:43 +0000 (UTC)
    <s...@p...org> <ikio1c$t8r$1@news.onet.pl>
    <ikipqc$5fq$1@news.onet.pl> <ikiq3q$4b1$1@news.onet.pl>
    <ikiqgh$81i$1@news.onet.pl> <ikiqnn$8i4$1@news.onet.pl>
    <ikisvk$sib$1@news.lublin.pl> <ikitdf$inu$1@news.onet.pl>
    <4d6cfc72$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ikj4em$cuf$1@news.onet.pl>
    <ikj4pl$51l$2@news.lublin.pl> <ikj576$g41$1@news.onet.pl>
    <ikj5j5$6c2$1@news.lublin.pl> <ikj60n$iqb$1@news.onet.pl>
    <ikj6ad$6pa$2@news.lublin.pl> <ikjfj8$lgg$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>
    <1txehjysj8fmv$.1dknfu7wkgsq0.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <khi2xxwaeu5s.1vybore417b1o$.dlg@40tude.net>

    On 2011-03-01, Mich <n...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Jeżeli nie jest to i tak - rozważałem tu *statystyczną* składkę miesięczną
    > na łebka. Statystyczną - czyli jeden płaci 35zł, a drugi 350zł.

    Prędzej już bym wziął pod uwagę statystykę osób dorosłych, zdolnych do pracy
    (bo to oni płacą), a nie ogół populacji polski (w końcu dzieci też są ubezpieczone
    zdecydowanie w ramach tych którzy te ubezpieczenie mają). To już liczba bliższa
    realnym szacunkom ile średnio się płaci. Liczba osób pracujących (lub bezrobotnych)
    to jakieś 16 mln, a nie 40. Jakie Ci teraz szacunki wychodzą?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl