  • Data: 2005-06-22 06:32:34
    Temat: Re: Koszty?
    Od: "Bozoo" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ":-(..." <...@m...il> napisał w wiadomości
    news:d9a0aq$6an$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ( ....... )

    A ja sie spotkałem z taką sprzedażą kosztów:
    Na stacji benzynowej większość klientów to indywidualni
    i nie biorą faktur a tylko paragony. A czasem nawet ich nie
    dostają. Jeśli np. zbierze się takich niewydanych paragonów
    na np. 100000 w ciągu roku, to jest paliwo sprzedane
    właśnie za tą kwotę, bez dokumentów na to. A skoro stacja
    musi sie rozliczyć ze sprzedanego paliwa, to papier na to musi
    być. Skoro i tak komplet podatków od tego zostało zapłacone,
    to teraz można druknąć zaprzyjaźnionej firmie fakturkę na ową
    kwotę. "Kupiec" będzie miał z tego 20000 samego vatu, więc
    te 10000 chętnie zapłaci.