eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKoszty ZUS przy dzialalnosci gospodarczej+kilka innych watpliwosci › Re: Koszty ZUS przy dzialalnosci gospodarczej+kilka innych watpliwosci
    From: Tomashm <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty ZUS przy dzialalnosci gospodarczej+kilka innych watpliwosci
    Date: Fri, 13 Jul 2007 08:19:38 -0700

    On 13 Lip, 15:54, a...@o...fuw.edu.pl wrote:

    > Twoja matka jako bezrobotna moze starac sie o dotacje na dzialalnosc z
    > Urzedu Pracy. Praktyka pokazuje jednak, ze nie warto na to liczyc ;-]

    Mamcia nie pracuje - jest zarejestrowana jako osoba bezrobotna.

    Wlasnie jestem po wizycie w "fundacji" gdzie za free koles "krok po
    kroku" wyjasnil w lopatologiczny sposob po koleji (wlacznie z
    adresami) gdzie i kiedy isc - jakie sa max. terminy oczekiwania na
    decyzje, gdzie ile kasiory zostawic, itp.

    Niech mu Pan Bog w tlustych dzieciach wynagrodzi....

    Ale nie potrafil odpowiedziec na pytanie:
    Bede potrzebowal Vat 0% w exporcie - czy na to jest potrzebne jakies
    "specjalne" zezwolenie - a jest to warunkiem KONIECZNYM do prowadzenia
    tej dzialalnosci gospodarczej (tj. kupuje w Irlandii/Anglii -
    sprzedaje w Polsce).?

    Co prawda dal mi numer telefonu do kolejnej "fundacji" (sic!), ktora
    nomen omen tez odsyla do innych (o zgrozo) "fundacji" w ktorych moge
    znalezc rzetelne informacje na dany temat (w sprawie podatkow).

    PZDR
    T.M.