  • Data: 2002-11-19 11:04:09
    Temat: Re: Koszty na przełomie roku
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com> napisał w
    wiadomości news:ard5fu$krg$1@news.onet.pl...

    > A mogę prosić o bardziej szczegółowe wyjaśnienie.
    > Niestety nie jestem księgowym i niewiele mi to mówi.

    Przeciez masz ksiegowsc w spolce :-)

    > I jeśli to istotne,to firma jest SA

    IMHO nie.

    Musialbym Ci zrobic dluzszy wyklad.
    W skrocie:
    Jezeli znasz te koszty, ktore dotycza grudnia, to ksieguj je w grudniu
    (przez bierne, ksiegowe powinny wiedziec o co chodzi - jak nie wiedza to
    zloz oferte zarzadowi na wymiane ksiegowych :-)
    Mozna je potraktowac jaki KUP. Bo glownie do tego sprowadza sie problem.
    Jezeli zaksiegowanie w grudniu nie jest mozliwe z jakichs powodow to koszty
    te beda KUP w momencie poniesienia.
    Musisz zajrzec do ustawy o PDOP. Art. 15 ust.4.

    Karol